Wednesday, August 26, 2020

WAT ZIJN DE STAPPEN OM BITDEFENDER-FOUTCODE 1002 OP TE LOSSEN?

  Zoals u moet weten, is Bitdefender een cyberbeveiligingsbedrijf dat zich bezighoudt met de ontwikkeling van antimalware-antivirusproducten. Het is ongetwijfeld de beste antivirussoftware die uw computersysteem beschermt tegen virussen, spyware, malware, ransomware, wormen, rootkits en andere cyberbedreigingen. Vanwege zijn veelzijdigheid in het omgaan met bijna alle soorten cyberdreigingen, geven mensen over de hele wereld er de voorkeur aan. Maar soms kunt u tijdens het bijwerken van de software in het systeem de foutcode 1002 tegenkomen.

Als u het nog niet weet, treedt fout 1002 op als er een probleem is dat de update op uw computersysteem registreert. Dit komt door de aanwezigheid van ongewenste bestanden op de computer.

Als u met deze fout wordt geconfronteerd, moet u onmiddellijk contact opnemen met de juiste klantenservice Bitdefender Belgie voor hulp of deze stappen voor probleemoplossing zelf volgen.

1. HERSTEL DE REGISTRATIE-INSCHRIJVINGEN

        Druk op de Windows-toets en typ 'Command' in de zoekruimte.

        Houd de toetsen 'Ctrl + Shift' ingedrukt en druk op de knop 'Enter'.

        Kies 'Ja' wanneer u wordt gevraagd om de opdrachtprompt te openen.

        Typ 'Regedit' in het opdrachtpromptvenster en druk op Enter.

        Kies in de Register-editor de bestanden die betrekking hebben op foutcode 1002.

        Kies 'Exporteren' uit het bovenstaande menu en sla het bestand op.

        Controleer of 'Selected Branch' is geselecteerd in het exportbereik.

        Druk op Opslaan.

·         Als deze optie niet werkt, bel dan ons Bitdefender-ondersteuningsnummer of volg deze oplossing.

·         2. INSTALLEER HET ANTIVIRUS OPNIEUW

        Ga naar het Configuratiescherm.

        Druk op de optie 'Een programma verwijderen'.

        Kies Bitdefender in de lijst en klik op Verwijderen.

        Volg de instructies op het scherm om de software volledig te verwijderen.

        Download en installeer de software vanaf de website nadat de procedure is voltooid.

Een van de bovenstaande twee stappen moet voor u werken, maar in het geval dat dit niet het geval is, kunt u contact opnemen met ons Bitdefender technisch serviceteam voor assistentie.

3. UPDATE HET BESTUURDER

        Ga naar Instellingen.

        Kies de optie 'Update en beveiliging'.

        Controleer nu op updates.

        Start uw systeem opnieuw op wanneer de procedure is voltooid.

Zelfs na het volgen van alle bovengenoemde oplossingen, blijft het probleem bestaan, u kunt contact opnemen met onze Bitdefender ondersteuning u uw probleem meldt, staan ​​onze technici klaar om u de juiste begeleiding te bieden.

No comments: